wican

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Krister Wicander - 3 januari 2015 11:08

Då var det nya året i full gång, änsålänge inga stora överraskningar. Men ser med spänning fram emot vad detta nästintill orörda år ska medföra ?.
Jag vet iallafall med säkerhet att det kommer inga syskon till kidsen. Men ser fram emot att skola in dottern på dagis, ska bli intressant och se om det blir lika smärtfritt som med grabben. Tvivlat dock, då dottern har från dag 1 varit en lite större utmaning än storebror ?.

För övrigt längtar jag efter att ta ut trädgårdsmöblerna, och kunna gå ut i bara shorts och dricka morgonkaffet. Känns inte lika njutbart att göra det i dunjacka och mössa ?

Nu blir det pannkakor ??


Man skulle kunna tror att detta är en morgonbild, men ikke. Jag och dottern vid 4 inatt. ?? tur man är naturligt vacker så man klarar av en bild som denna ?


Grabbens val av kläder idag, tror han är en sommarkille som sin far ???

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards