wican

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Krister Wicander - 18 januari 2015 13:11

Då var det söndag and life is good :-) Igår var det utbildning inför uppdraget som nämndeman i Tingsrätten i Malmö hela dagen, och på kvällen middag för att fira svärfar. Lagom lördag för en medelålders man i sina bästa år som mig, och söndagen går i samma spår. Dottern sover oftare hela nätter igen, och jag har på gränsen till överskottsenergi. Ska blir riktigt skönt att snart få 3 hela veckor med hela familjen, utan jobb och andra aktiviteter. Bara njuta och umgås :-)

Nu är grabben iväg med farfar på bus och dottern tar sin lunchvila, så nu när jag städat undan det mesta i min väg så blir det en stund i soffan. Viktigt att inte slita ut sig ju ;-) tyvärr är det bara skit på tv.

Saar så och ha en riktigt trevlig söndag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Skapa flashcards