wican

Alla inlägg den 2 december 2014

Av Krister Wicander - 2 december 2014 22:11

Nu är det några dagar sen jag skrev, och har varit mycket så tyvärr har då bloggen hamnat i skuggan. Men nu är jag här igen.
Dejten med sambon blev inte riktigt som planerat, då sambon blev sjuk. Så istället blev det mat hemma och sen en film i soffan, men vi var barnlediga så vi han sova och utan nattliga aktiviteter som mattning eller tappade nappar. Och jag "fick" sova i min egen säng, ovant men väldigt skönt. Nu är den dock upptagen igen ?.

Och i söndags var det litet kalas för dottern som hunnit bli 1 år nu, trots allt som varit jobbigt och tungt har tiden gått fort. Och hon blir ju mer och mer människa än bebis :-)


Och i måndags tog någon form av maginfluensa eller matförgiftning mig med storm, och jag var en sargad själ. Kände redan på söndagskvällen att något var konstigt, då jag fick klöckningar av att byta till vinterdäck på bilen. Men man är ju karl a Karl så tänkte att det är inget att oroa sig över. Men nu är jag hyfsat människa igen och har ätit ?.

Dagens eftermiddagspaus var riktigt skön :-) ser dock ut på bilden som jag skulle behöva sova en stund också :-)

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards