wican

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Krister Wicander - 2 augusti 2012 21:12

Dagens aktiviteter avklarade, välling, tandborstning och grabben sover. Då övergår man till pappa tid, låter avslappnat. Men inte riktigt än, nu återstår plocka undan alla leksaker i trädgården och inne i huset, diska och börja förbereda inför morgondag innan man kan sätta sig i soffan och kolla OS och dricka baginbox.
Det låter jätte jobbigt och det bruckar förklaras så här om man läser i föräldramagasin. Själv tycker jag det är ganska härligt att i lugn och ro ta tag i detta, och man kan ju faktiskt dricka baginbox undr tiden man plockar undan.
Ju mer man har att plocka undan, desto mer har man ju hittat på under dagen. Sen ser jag ju tvn med OS från köket, gäller ju att planera ;-)

Nu blir det disk och en wirre innan min stackars sambo kommer hem från jobb. Har förövrigt gjort matlåda till henne. Tror jag har blivit en hen, jag gör ju både manliga och kvinnliga sysslor här hemma :-)

Imorgon bär det av till Köpenhamn för lite zoo och öl :-)

Trevlig kväll

Av Krister Wicander - 2 augusti 2012 15:46

Ministers sexvideo på youtube!!!! Eller hur låter spännande, ledande person har gjort en SEX video!!!! För det första är det ingen sexvideo, för det andra är hon från latin amerika och för det tredje trodde jag inte politiker hade sex utan bara satt och läste motioner och debatterade !!!!!

Jag erkänner att det är en nyhet, men helt ärligt så är det väl inte en världsnyhet att en minister i latin amerika har gjort en video inspelning i underkläder till sin toyboy! Kul för henne ju att hon är tillräckligt bekväm med sig själv att hon vågar göra det ju, haha. Se det från den ljusa sidan att det inte va Merkel eller Maud ;-)

Kommentera gärna om ni håller med eller tycker jag är helt ute och cyklar

Av Krister Wicander - 2 augusti 2012 09:17

God morgon :-)

Idag blev det sovmorgon för min del, härligt! Märkte inte ens när sambon gick upp, det så det ska vara. Och imorgon är det hennes tur att sova, kanske ;-)

Var ute och spela golf igår kväll, som jag saknat det. Vilken känsla att svinga, doften av kortklippt gräs och våta nytvättade bollar på ranchen :-) fattar inte varför inte alla spelar golf.

Nu ska jag gå ner och se om frukosten är klar, luktar kaffe ända upp i sängen :-)

Dagens fundering kommer senare :-)

Av Krister Wicander - 2 augusti 2012 09:17

God morgon :-)

Idag blev det sovmorgon för min del, härligt! Märkte inte ens när sambon gick upp, det så det ska vara. Och imorgon är det hennes tur att sova, kanske ;-)

Var ute och spela golf igår kväll, som jag saknat det. Vilken känsla att svinga, doften av kortklippt gräs och våta nytvättade bollar på ranchen :-) fattar inte varför inte alla spelar golf.

Nu ska jag gå ner och se om frukosten är klar, luktar kaffe ända upp i sängen :-)

Dagens fundering kommer senare :-)

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards