wican

Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Krister Wicander - 9 augusti 2012 20:00

Känner att man har det ganska bra :-)

Av Krister Wicander - 9 augusti 2012 16:16

Idag har jag och Vilton varit och handlat kläder till han och hans mamma:-) både på h&m och på Lindex! På Lindex kände jag mig väldigt uttittad, då jag var den enda karl där. Men jag har inget imot att va i centrum så det va oki ;-) Men även om jag är över 30, sambo och pappa så känner jag mig sjukt skyldig! Ingen anning varför, känns som alla tjejerna tittar på mig och tror jag smygtittar när jag är på underklädes avdelningen! Och nej, jag handlade inte trosor till mig själv, trivs inte i string ;-)

Nu fika i pildammarna :-)

Av Krister Wicander - 9 augusti 2012 08:54

Ny dag nya möjligheter, härligt. Igår kväll när sambon somnat och jag höll på att somna till i soffan, skricker grabben till och gråter. Men somnar om igen. Men efter det är jag klarvaken, och så håller han på till ett. Slutade med att jag hämtade han och bädda ner oss i gästrummet, man kanske ska ha karaktär och låta bli att ta upp han. Men jag har inte samvete att låta han ligga kvar när han gråter.
Det är mysigt att sova med barnen, första 30 min. Det är inte som det ser ut på reklamen, att de ligge tyst och stilla brevid. Nopp, de ligger och sparkar och slår runt sig och kan inte ligga still ;-) men men, det ingår liksom.

Nu blir det kaffe och frukost

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards