wican

Alla inlägg den 4 juli 2014

Av Krister Wicander - 4 juli 2014 15:36

Nu har sommaren här i min trädgård, så jävla härligt! Sitta i skuggan och njuta av en kall, för det är in i skuggan man tar sig när solen väl kommer.

Grillen är planerad att användas, poolen ska bli varmare och ölen (rosevinet) kallare.

Och börjar sambon diktera min tillvaro (soffläge) så kommer jag att ge henne en nakenchock, likt MP i Almedalen. Dock överraskar väl inte min nakna överkropp henne, så får väl ta det ett steg till.
Förhoppningsvis kommer inte ordningsmakten att beröva min frihet för detta, men kanske jag får min röst hörd :-)


Trevlig fredag

Av Krister Wicander - 4 juli 2014 09:09

Veckan närmar sig sitt slut, och solen gör sitt intrång. Idag blir det äntligen frukost i trädgården, och för att fira det kommer mormor & morfar.

Veckan har inte riktigt bjudit på strandväder, så har blivit renovering av lekstuga och utflykter. Stugan är snart klar, kommer bli perfekt för fikabjudningar för grabben och hans kompisar.
Utflykten gick till Svaneholms slott, inget super väder men trevligt ändå. Har inte varit där sen Skåne-resan i grundskolan.

Kusinerna matar ankorna

Stor kåk, men gillar de öppna ytorna ;-)

Stämningen var på topp

Klart pappa också ska rida på lejonet :-) ser lite stel ut

Igår var farmor på besök och såklart ska hon få prova studsmattan, är ett krav av grabben :-)

[Bild]


Nä nu närmar sig molnen så vi får skynda oss med frukosten :-)

Trevlig dag så ses vi i Huaröd nästa vecka

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards