wican

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Krister Wicander - 5 januari 2014 23:41

Trots förlust en trevlig dag. Först sovmorgon sen resten av dagen på hockey med grabben. Även farfar, brosan med familj och morfar var med. Även Martin va med på första matchen.

Grabben skötte sig kanon hejade, klappade, sjöng, buade men även en powernapp under finalen.

Vinnarblicken

Tyvärr vaknade han och såg avgörandet

Av Krister Wicander - 5 januari 2014 12:15

Efter en lång natt, fick jag en lång sovmorgon. Det va skönt! Nu längtar vi till de berömda 3 månaderna är slut. Det är tur resten av tiden efter 3 månader väger upp för de första.

Idag står det hockey på schemat, jag och grabben ska se både brons och finalen :-) bilder kommer


Läkaren sa att "vi" bör låta livmodern vila minst ett år! Jag känner den har gjort sitt ;-) jag och sambon kommer enbart att hålla varandra i hand i framtiden

Nu kör vi, guldet ska hem

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards