wican

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Krister Wicander - 11 januari 2014 21:24

Med tanke på omständigheterna kämpar man på med hyfsat gott homör, och nu börjar jag se ljuset. Och ikväll är grabben hos farfar och mormor/morfar passar lillasyster så jag och sambon skulle kunna slappna av lite. Och då tänkte jag att jag kör och handla lite godis, i shorts. Och ja, då dör bilen. Så nu står jag längs vägkanten och väntar på bärgaren. Tack för den, tur vi har assistans...

Med tanke på att jag har shorts lär de ta alkotest...

Trevlig kväll

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards