wican

Alla inlägg den 5 december 2013

Av Krister Wicander - 5 december 2013 22:53

Såg på Tv4 nyheterna idag att mammor blir oroliga efter nya rön om hur barn sover de första 3 månaderna. Är detta för att pappor är säkra och vet, eller för att man förutsätter att bara mammor bryr sig om våra barn?

God kväll

Av Krister Wicander - 5 december 2013 20:08

Man vet att det blåser på riktigt när man hör takpannorna dansar på taket, badrumsfläcket går på fel håll fast den är påslagen och det vibrerar på andra våningen.

Myten att om man har hund kommer man ut i alla väder, den sprack.

Fortsatt trevlig kväll och va rädda om er i Svens framfart

Av Krister Wicander - 5 december 2013 10:38

fet textFörsta Natten är avklarad, och alla sov fast i olika mängd. Nu smyger det sig på att man är två barns far, både kul och sjukt skräckinjagande. Hur ska jag klara ut detta, bara 5 år sen jag knappt klarade re ut mig själv!

Igår när vi kom hem blev vi bjudna på champagne av svärföräldrarna, blev en bra avslutning på dagen.

Ha en gutte dag, det ska jag

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards