wican

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Krister Wicander - 11 december 2013 22:29

Nu har hundarna, grabben och sambon checkat in hos john blund. Även dottern men hon ligger här brevid :-)

Idag har jag å grabben varit på dagis och lekt med kompisarna, sjukt uppskattat :-)

Nu avslutar vi dagen med lite planering av valarbetet efter jul uppehållet. Kommer bli ett spännande år 2014.

Nä, nu fixar vi en insändare :-)

God kväll
Kul att så många är inne å kollar :-)

Av Krister Wicander - 11 december 2013 10:15

Inköpslista för veckohandling är samma bry varje gång, och varje gång är det något glömt!

Av Krister Wicander - 11 december 2013 09:16

Läser på olika nyhetsmedier på nätet om samma hemska och tråkiga nyhet! Madde missade Nobelmiddagen. Experter och sakkunniga är intervjuade och gett sin syn och kunskap om denna hemska situationen. Men misströsta inte, som det ser ut nu kommer inte Nobelmiddagen inte att läggas ner. De klarade att ta sig genom kvällen utan hennes närvaro. :-)

God morgon

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards