wican

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Krister Wicander - 9 december 2013 23:35

Ligger i soffan med minstingen på bröstet och njuter, och det känns som en evighet sen jag låg på samma sätt med grabben. Om 2,5 år kommer jag nog inte ligga på samma sätt med en ny minsting, men man vet ju aldrig. Isåfall får vi nog flytta så alla får plats

Imorgon kommer namnet att spikas, känns skönt

Av Krister Wicander - 9 december 2013 13:28

Nä, det är inte jag som ska börja sy mina kläder, sambo och mormor som ska sy till bebisen!
Men uppskattar affärer som har både lekrum till grabben och en cafe hörna till mig och lillasyster.

Borde även finnas i på alla dam avdelningar i klädesaffärer

Mycket tyg att välja mellan...

Även tråkiga leksaker är kul....

Av Krister Wicander - 9 december 2013 10:52

Var inne och kolla lite på Familjeliv igår, väldigt informativ sida men finns även en del på sidan som har en tendens att spåra ur.
Får känslan av "tant porr" blandat med tonåringar som skriver fantasier. Men ibland väldigt rolig läsning. Tips för någon som är rastlös.

Själv njuter jag av morgonkaffet fortfarande och Barnkanalen.

Snart ska kommunfullmäktiglistan för S i Vellinge sättas, undrar om och var på listan man får förtroendet att hamna :-)

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards