wican

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Krister Wicander - 8 december 2013 21:17

Vad är skillnaden när man retuscherar/vårdar sin kropp på ålderns höst mellan män och kvinnor?
Slog mig när jag kollade solsidan idag. Kvinnor opererar sig och vad gör män då? Skaffar yngre partner? Eller karlar kanske också opererar sig!
Undrar vad sambon kommer vilja fixa på mig??? Nog inget, evigt vacker tror jag.

Precis som henne ;-)

God kväll

Av Krister Wicander - 8 december 2013 14:01

Nu är vi äntligen nere på de två sista förslagen på namn:

Elsa Nour Wicander eller Ella Nour Wicander!

Det blev ett flicknamn istället för Hen namn, så slipper min lilla flicka bli en del av debatten :-)

Kom gärna med förslag

Av Krister Wicander - 8 december 2013 08:50

Skön promenad på vischan

Efter den långa rundan va det en som ville fortsätta ut i trädgården

Landskapet börjar ta sin form

I hårigt sällskapssjukt monster överfaller byn

Nu jobbar jag på att få igång morgonelden....

Av Krister Wicander - 8 december 2013 00:03

Då var denna kväll till sitt slut! Tvångstanken gör att jag e tvungen till ett sista inlägg.

Iallafall ännu en bra dag avverkad med det mest väsentliga:
Ridning med grabben.
Familjetid.
Smygjobbat ;-)
Trevligt sällskap som både ätit och lagat mat till oss :-)
Också lite vin på det.

Nu avslutar jag med dottern på bröstet i soffan och låter sambon försöka sova lita.

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards