wican

Alla inlägg den 10 december 2013

Av Krister Wicander - 10 december 2013 22:11

Då rättstavning och bort tappande av vissa ord är en stark sida av mig, så har jag efter rättelse av min bedårande sambo sett att mitt tidigare inlägg har vissa felaktigheter :-)
Har ni frågor eller något ni inte hänger med på nu eller i framtiden är det bara att höra av er så rättar vi till det :-)

Skickar en elektronisk god natt puss till henne här, då jag ej vågar störa henne nu under paradise hotel. Det hade inneburit direkt fara ;-)

Sist men inte minst:

Namnet på vår dotter kommer att bli
Ella Nour Annie Wicander

Bara att boka tid hos tatueraren nu :-)

Försök att inte fokosera på min bara överkropp :-)

Av Krister Wicander - 10 december 2013 20:41

Att ofta vaknar man ju inte av det själv :-)

Flicke tösen fick godkänt av barnmorskan idag :-) Är så nöjd med vår BVC sköterska, så nöjd att man vågar låta henne ta hand om de två mest värdefulla jag. Men hon kunde tyvärr varken hjälpa mig med sambon eller hundarna, får lösa det med hälsokontroller på dem någon annanstans :-)

Idag fick jag en extra timme sömn :-) smet upp vid 10 och nanna lite, med sambons godkännande alltså :-)

Av Krister Wicander - 10 december 2013 13:53

Idag kommer "vår" barnmorska hem till oss och ska kolla vår lilla tös. Det är samma som var med oss när vi fick Vilton och har hängt med sen dess! Spänd fast jag inte vet varför.

Nu ska bara namnet skickas in till Skatteverket så hon kan börja bidra till vårt system ;-) men även till närmaste sen kommer vi outa det i sociala medier. Om nu inte sambon redan gjort det på Facebook ;-)

Nu fortsätter jag städa så barnmorskan inte tror vi är lortgrisar :-/

Ni som sökt mig, jag återkommer idag

Presentation


Pappaledig fullmäktigeledigmot

Vem är jag?

Privat

Privat är jag en sambo med två barn och två hundar, boende i 70tals villa och 2 bilar. Grabben är 3 år och dottern under året, och hundarna 4 och 6 år. Sambons ålder vet jag inte om den är hemlig men vi är lika gamla ;-)

 

Yrkeslivet

När jag inte är pappaledig jobbar jag som rörläggare, och på företaget jag är anställd på har jag även fått förtroendet att vara fackligförtroendevald. Och detta uppdraget har jag lokalt,regionalt, division och centralt.

Har även fått förtroendet av min organisation att vara Fackligpolitiskt ansvarig i Byggnads Skåne.

 

Politiskt

Sitter som adjungerad i Vellinge Socialdemokraternas Styrelse. Sitter även efter årets val som ordinarie i Kommunfullmäktige iVellinge.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Besöksstatistik

Omröstning

Nöjda med valresultatet?
 Ja
 Nej

Ovido - Quiz & Flashcards